BLOG

Blog

Bistro Dox+

Bistro Dox+ je restaurace v centru Holešovic, která nabízí snídaně, a hlavně se orientuje na polední menu.

Blog

Hornbach – Kradení písmen

Hornbach se rozhodl zaujmoutnekonvenční marketingovou strategií – „guerilla marketing“. Kampaň spočívala ve fiktivním „kradení písmen“, které bylo oznámeno oficiálními komunikačními kanály společnosti Hornbach. Kampaň se skládala z mystifikační fáze,po které následovala fáze odhalení.

Google Analytics 4
Blog

Co je Google Analytics 4 (GA4) a jak se liší od původní služby Universal Analytics?

Google Analytics 4 (GA4) je nástupcem původní služby Universal Analytics pro sběr dat a analýzu návštěvnosti webových stránek. Umožňuje sledovat klíčové ukazatele, jako je oblíbenost produktů nebo doba strávená na stránkách. GA4 sbírá data na základě interakcí a chování uživatelů (události) namísto sledování jednotlivých zobrazení stránek nebo prvků (relace), což je přístup, který používá Universal Analytics (UA) pro analýzu a vyhodnocování dat. Vzhledem k odlišným metodikám nelze data shromážděná těmito nástroji snadno kombinovat, s několika výjimkami.

Blog

Aktuální trendy v politickém marketingu

V posledních 13 letech se celosvětově změnila struktura politických kampaní – především mediální struktura rozpočtů. V rámci rozpočtů se začíná zmenšovat podíl do nadlinkové reklamy, kterou v České republice především prezentovaly billboardy, a podlinkových eventů, což byly v největší míře setkání s voliči. Primárně se mění struktura celého rozpočtu ve prospěch digitální komunikace, především na sociálních sítích. Kampaň se v posledních letech stává otázkou horké kampaně těsně před volbami – nicméně úspěšné strany vedou kontinuální, dlouhodobou kampaň, především na sociálních sítích, a to prostřednictvím stránek jednotlivých osobností a stránek stran. Ale často se zapomíná na vliv otevřených a uzavřených skupin na facebooku.

Blog

“Analog v reklamě končí, digitální je i schvalování”

“Řada firem řídí digitální kampaně analogovými prostředky, a to prostě nejde,” upozorňuje v rozhovoru Jaroslav Novotný, majitel a zakladatel agentury Česká produkční, která se už 25 let specializuje na celkovou ATL a BTL komunikaci. Z ní se v roce 2014 vyčlenila digitální agentura Česká produkční Social Media, která pro globální klienty zajišťuje kompletní servis správy sociálních sítí, včetně reklamy nebo analýzy jejich výkonnosti. Jaroslav Novotný se tak se svými agenturami dokázal vymanit z doby analogové, držet krok s moderními trendy a zdigitalizovat se. A to i v rámci schvalovacích procesů uvnitř a vně firmy. Nyní to podle něj čeká celý trh.

Blog

Máme novou pobočku na Antarktidě!

Několikaměsíční úsilí završeno. Jako první agentura na světě jsme založili pobočku v Antarktidě. Kolega Petr po mnoha týdnech náročné plavby konečně vybral to nejvhodnější místo.

Blog

Lesk a bída youtuberů

Youtubeři jako marketingový nástroj k nám před časem vtrhli jako velká vlna, která vzbuzovala nejdříve mnoho rozpaků, zda videa mnohdy náctiletých školáků natočených v pokojíčku s plyšovými

Blog

Facebook at work

Facebook je připraven příští měsíc spustit „Facebook at Work“ Již v listopadu 2014, Facebook oznámil, že pracuje na novém projektu předběžně s názvem „Facebook

Blog

Youtubeři

Když jsem si procházel kauzou Bubbleology napadlo mne „Youtuber – dobrý sluha zlý pán“ J Fakta věci docela hezky shrnuje článek zde. Z mého pohledu