Česká produkční, s.r.o. | Blog Česká produkční
Firemní blog České produkční. Náměty, postřehy, zajímavosti. Klasická reklama ATL, BTL, digital, sociální sítě.
Facebook, Facebook at work, Youtobe, youtubeři
16268
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16268,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,transparent_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive,elementor-default
 

Blog

Skupiny na Facebooku nebyly primárně vytvořeny jako nástroj marketingové komunikace, tím jsou stránky. Nicméně ve vhodné situaci a vhodným použitím lze skupinu jako nástroj aktivní komunikace úspěšně použít. Podmínkou je, že se musíme pohybovat v atraktivním tématu s virálním potenciálem, nebo téma musíme při startu skupiny atraktivně......

Když jsem si procházel kauzou Bubbleology napadlo mne „Youtuber – dobrý sluha zlý pán“ J Fakta věci docela hezky shrnuje článek zde. Z mého pohledu značka Bubbleology si zvolila jako pilíř své marketingové komunikace opinionmakery mladé generace – youtubery. Na první pohled výborné řešení, které dostalo......

Facebook je připraven příští měsíc spustit „Facebook at Work“ Již v listopadu 2014, Facebook oznámil, že pracuje na novém projektu předběžně s názvem „Facebook at Work“. Je to přesně jak to zní, „Facebook at Work“ je profesní verze Facebooku, s uzavřenými, privátními sítěmi pro přenos......

Věčná otázka brand manažerů a marketingových ředitelů. Stojí za to vynakládat průběžně peníze tvorbu obsahu a reklamní podporu facebookové stránky i v době, kde neběží žádná velká reklamní kampaň? Nebylo by jednodušší a hlavně levnější dvakrát do roka na stránce začít postovat a tvořit obsah jen......

“Řada firem řídí digitální kampaně analogovými prostředky, a to prostě nejde,” upozorňuje v rozhovoru Jaroslav Novotný, majitel a zakladatel agentury Česká produkční, která se už 25 let specializuje na celkovou ATL a BTL komunikaci. Z ní se v roce 2014 vyčlenila digitální agentura Česká produkční Social Media, která pro globální klienty zajišťuje kompletní servis správy sociálních sítí, včetně reklamy nebo analýzy jejich výkonnosti. Jaroslav Novotný se tak se svými agenturami dokázal vymanit z doby analogové, držet krok s moderními trendy a zdigitalizovat se. A to i v rámci schvalovacích procesů uvnitř a vně firmy. Nyní to podle něj čeká celý trh....

Top