Česká produkční, s.r.o. | Co nás čeká v roce 2017 na sociálních sítích? (1. díl)
16654
post-template-default,single,single-post,postid-16654,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,transparent_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive,elementor-default
 

Co nás čeká v roce 2017 na sociálních sítích? (1. díl)

Co nás čeká v roce 2017 na sociálních sítích? (1. díl)

Sociální sítě se neustále velmi dynamicky rozvíjejí a stále přichází něco nového. Přinášíme vám seriál o tom, jaké změny a novinky můžeme v tomto roce na sociálních sítích očekávat.

Placené reklamy na facebookových skupinách
Dá se očekávat, že s rostoucí oblibou FB skupin bude omezen jejich organický dosah a Facebook představí možnost placené reklamní podpory právě pro skupiny. Pro FB je to ideální příležitost, jak navýšit příjmy z reklamy.

Video, video a zase video
To, že se Facebook inspiruje nástroji, které fungují na konkurenčních sociálních sítích, není žádné tajemství. Nedávno např. Facebook spustil možnost vyšperkovat videa a fotky posílané přes Messenger kresbami, filtry a textem, podobně jako to umožňuje Snapchat. Tyto funkce jsou však nyní dostupné pouze ve zprávách posílaných jednotlivcům. Dá se očekávat, že tato funkce bude rozšířena o možnost publikovat tyto „stories“ i na zeď.

Stejně tak se bude rozvíjet i live video. Umožnění live vysílání z desktopu a možnost střihu je již v plánu, v souladu se strategií, která klade velký důraz na rozvoj videoformátu na FB. Evidentní snahou je uživatelům Facebook Live nabídnout nástroje na snadnou editaci a postprodukci videí, tak aby uživatelé mohli snadno produkovat kvalitní obsah s vysokou mírou přehrání.

V souvislosti s rozvojem těchto nástrojů by se Facebook Live mohl začít objevovat i na chytrých televizích a zařadit se tak mezi platformy jako je Netflix, Amazone Prime či Hulu.

Rozvoj platformy Messenger
Facebook evidentně cítí velký potenciál Messengeru a jistě bude letos klást velký důraz na rozvoj tohoto nástroje jako komunikační platformy firem se zákazníky. Loňské spuštění reklam cílené na komunikaci přes Messenger bylo jen začátkem evoluce tohoto nástroje. Nároky zákazníků na rychlou komunikaci s firmami se zvyšují a Messenger jistě bude stále důležitějším komunikačním kanálem.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.