Česká produkční, s.r.o. | Co nás čeká v roce 2017 na sociálních sítích? (2. díl)
16658
post-template-default,single,single-post,postid-16658,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,transparent_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive,elementor-default
 

Co nás čeká v roce 2017 na sociálních sítích? (2. díl)

Co nás čeká v roce 2017 na sociálních sítích? (2. díl)

Přinášíme vám další díl seriálu o tom, jaké změny a novinky můžeme v tomto roce na sociálních sítích očekávat.

 

Facebook TV

Kapacity newsfeedu pro umístění reklamy jsou již téměř naplněny, a tak Facebook hledá nové příležitosti, jak rozvíjet svůj byznys. Již bylo naznačeno, že se chystá originální obsah na Facebook Live. To vše je dobrá půda pro rozehrání další velké hry ve světě médií.

Můžeme předpokládat např. to, že by Facebook mohl koupit nějakou významnou televizní stanici, či vybudovat vlastní kanál s focusem na atraktivní a profitabilní oblasti, jako je sport či spotřebitelské zboží.

 

Už máte nové boty?

Více než miliarda lidí používá každý měsíc Facebook Messenger. S rozvojem této platformy se zvyšuje význam chatovacích botů. Dá se předpokládat, že se v budoucnu stanou páteří zákaznického servisu i prodejních procesů.

Boti mohou mít roli zákaznického servisu, kdy pomáhají získat užitečné informace o produktech a směřovat uživatele k jeho koupi.

Jako příklad můžeme použít aerolinky KLM, které již nyní využívají chatovací boty pro rezervaci a nákup letenek. Uživatel jednoduše napíše společnosti zprávu, že by potřeboval letenku do Amsterdamu, bot mu nabídne nejbližší možný termín, výběr volných míst a sdělí mu konečnou cenu.

Facebook Massenger (a automatizovaní boti) budou čím dál důležitějším nástrojem pro marketéry, kteří budou muset přemýšlet, jak je zapojit do zákaznického servisu a obchodní strategie.

 

„Facebook Live“ žije!

Facebook Live je na vzestupu. Více pokročilých nástrojů třetích stran umožní zlepšit kvalitu přenosů, integrovat marketingové funkcionality („call to action“ apod.) a zvýšit zapojení uživatelů.

Facebook také oznámil, že přichází možnost monetizovat live video. Tzn., že reklamy budou integrovány do live videí podobně jako je to např. na YouTube. Live video se tedy pro marketéry stává další reklamní platformou, kterou se musí naučit využívat.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.