Česká produkční, s.r.o. | Adastra reference
Pro společnost Adastra Česká produkční navrhla a spravovala on-line kampaň pro produkt „Big Data“. Využili jsme jak platformu Google Adwords, tak i přímý nákup prostoru na zpravodajských serverech.
Adastra, key vizual, on-line kampaň, Big Data, Google Adwords
16011
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16011,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,transparent_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive,elementor-default
 

Adastra

Kategorie
DIGITAL, PRINT
Informace o projektu

Adastra

Adastra – kampaň Dosáhněte výš

 

On-line a tiskové kampaně pro přední českou technologickou společnost.

 

Na jaře 2016 jsme pro společnost Adastra navrhli a spravovali zobrazovací kampaň pro produkt „Big Data“. Využili jsme jak platformu Google Adwords, tak i přímý nákup prostoru na zpravodajských serverech.

 

Hlavním cílem kampaně bylo zvýšení znalosti značky a její propojení s tématem „Big data“. Výsledkem kampaně bylo vytvoření 12 300 000 impresí v cílové skupině a pětinásobně vyšší návštěvnost webu v období kampaně oproti předchozím obdobím.

 

 

Top