Česká produkční, s.r.o. | Prodejní akce pro KiK
16932
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16932,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,transparent_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-page elementor-page-16932
 

Prodejní akce pro KiK

Datum:
Kategorie
EVENTY, TV
Informace o projektu

Česká produkce se vyvíjí na koupališti s letní prodejní akcí pro KiK

 

Česká produkce pro svého dlouholetého klienta, síť prodejen KiK, připravila na léto speciální propagační akci. Oslovit matky s dětmi se chystá doprovodným programem, který vyrazí na místa, kde v hotových letních dnech stráví tato cílová skupina svůj čas: Na koupališti, aquaparky a oblíbené pláže českých a slovenských přírodních koupališť. Akce přitom podporuje i kampaně v místních rádiích a tiskovinách na místech, kde KiK se svým doprovodným programem vyrazí.

 

Pro KiK děláme velmi úspěšné akce u příležitosti otevírání nových a modernizovaných prodejen. Postupně je dovádíme k dokonalosti – hlavně pokud jde o vliv na nákupní chování vybraných cílových skupin. Na léto jsme se rozhodli naše akce obohatit o propagační akce, které jsou pro nás netradiční hned ve dvou aspektech: Vyrážíme z prodejen přímo na české a slovenské koupališti a místo na běžných dnech se s námi setkáme na sobotu „, popisuje události key account manager Alena Barnová, která spolu se svým týmem o značce KiK za Českou produkční starou a koncepci akcí pro ni připravuje.

 

KiK o letních sobotách vyrazí na českou a slovenskou koupaliště a do aquaparku s doprovodným programem, který má převážně maminkám s dětmi, a někteří představují značku KiK. Například na hlavních plážích Máchova jezera, v Tatralandii, ve Vodním světě Jihlava nebo na Zlaté Písečné pláži mohou návštěvníci těšit na speciální dětskou zónu, kde si nejen děti hrají, ale i jejich rodinu. Soutěže si KiK zaslouží nejen pro děti, ale i pro dospělé. Kromě zábavy, ve kterých může každý vyhrát buď nákupní poukázku nebo rovnou věcnou cenu, mohou návštěvníci daných koupališť navštívit další doprovodný program.

 

Místa jednotlivých akcí byly vybrány tak, aby byly v okolí obchodů KiK. Svoji značku také KiK propaguje například na oblečení, které mají hostesky na akci na sobě. Vizibilitu celé akce podporuje kampaň v místních rádiích, která upozorňuje na akci na místě a přitahuje návštěvníky na tři dny před datem. Chybět nebudou ani viditelnost v místech propagace akce na jejich vlastních plochách, které návštěvníci lokality informují o termínu akce.

 

„Otevření nových nebo renovovaných prodejen si už nemusíte podporovat akci neumíme predstavit. Máme vyzkoušeno, že nám pomáhá v prvním dni po otevření, jak v návštěvnosti, tak v obratu. Letos si poprvé chceme vyzkoušet události mimo areály našich prodejen. Když bude akci úspěšná, plánujeme ji v dalším roce nejen opakovat, ale i přidat další aktivity , „uzavírá Martin Šatný, jednatel KiK textil a Non-Food.

 

Top