Česká produkční, s.r.o. | Stará žitná myslivecká
16917
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16917,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,transparent_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-page elementor-page-16917
 

Stará žitná myslivecká

Datum:
Kategorie
DIGITAL, TV
Štítky
Palírna U Zeleného stromu, Stará Žitná Myslivecká
Informace o projektu

Klient:     Palírna U Zeleného stromu

Značka:  Stará žitná myslivecká

 

Česká produkční Social Media získala nového multibrand klienta: pro Palírnu U Zeleného stromu se bude starat o komunikaci 500letého výročí i o značku Stará Myslivecká

 

Digitální agentura Česká produkční Social Media, která má zkušenosti i s ATL a BTL kampaněmi, se bude nově starat o komunikaci Palírny U Zeleného stromu. V návaznosti na vzájemnou spolupráci na brandu Blend 42 Vodka se bude Česká produkční Social Media starat nejen o komunikaci 500 let výročí založení Palírny, ale převezme i online komunikaci značky Stará Myslivecká. Tato digitální agentura má zkušenosti s globálními multibrand klienty a nyní rozšiřuje své bohaté portfolio o další významnou značku.

 

„Komunikace multibrand značek je pro nás denním chlebem. Palírna U Zeleného stromu slaví už 500 let, což je známkou toho, že si umí vybrat ty správné lidi, kteří znají své řemeslo. Nejen ty, kteří vyrábí produkty, ale i ty, kteří se starají o značku a její komunikaci,“ říká zakladatel a majitel České produkční Social Media Jaroslav Novotný.

 

500leté výročí multibrandu Palírny U Zeleného stromu bude Česká produkční Social Media komunikovat například prostřednictvím mikrosoutěží, které účastníky vtáhnou do historie značky. Do nich se mohou lidé zapojit na Facebooku Palírny U Zeleného stromu.

 

„Od nové agentury očekáváme, že svoje bohaté zkušenosti dokáže prakticky využít v integrované on-line kampani. Nejen při komunikaci naší 500leté tradice, ale i našich komerčních značek. Oceňujeme také, že je agentura v ryze českých rukou jako naše Palírna,“ říká Boris Rajdl, vedoucí projektu firemní komunikace Palírny U Zeleného stromu.

Česká produkční Social Media nově převzala i značku Stará Myslivecká, která spadá pod Palírnu U Zeleného stromu, kde se bude primárně starat o Facebook. Zaštítí především komunikaci změny značky tohoto prémiového alkoholu a redesign Staré Myslivecké Reserve. Při správě Facebooku a komunikaci s fanoušky a uživateli bude Česká produkční Social Media tvořit veškerý obsah včetně fotografií. Agentura má už na starost komunikaci značky Blend 42 Vodka, která je také pod multibrandem Palírny U Zeleného stromu.

 

Proč přebírá starost o výročí a značku právě Česká produkční Social Media?

Česká produkční Social Media má zkušenosti se správou multibrandu jako je například Henkel, pod který spadají značky Fa, Syoss, Schwarzkopf nebo GOT2B, či se skupinou Whirlpool. Jako přední digitální agentura pro své klienty zajišťuje digitální a také ATL a BTL komunikaci. Má za sebou více než 50 klientů a 300 realizovaných projektů.

 

Top