Česká produkční, s.r.o. | SYOSS COLOR DAY
16016
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16016,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,transparent_content,qode-theme-ver-9.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive,elementor-default
 

SYOSS COLOR DAY

Category
DIGITAL, EVENTY
About This Project

SYOSS COLOR DAY

Henkel Česká republika divize Beauty Care

 

Vytvoření povědomí o značce, o barevné škále novinky, podpora prodeje produktu.

 

Online soutěž „Ukaž všechny odstíny svého já“ zaměřené na nové barvy na vlasy značky Syoss. Tři výherkyně prožily nezapomenutelné dva dny. Byla pro ně připravena celá řada zážitků: ubytování v luxusním hotelu andel’s by Vienna House Prague, nákupy v OC Nový Smíchov, beauty služby ve studiu Millene, koncert Rihanny – Anti World Tour a profesionální focení.

 

Soutěže s barvami SyossGlossSensation se zúčastnilo 1480 soutěžících. Hlasujících v soutěži bylo 33 352. Celkový dosah online kampaně byl 1 946 976 lidí.